نوشته شده توسط : admin

 تردمیل و دوچرخه ثابت با مناسب ترین قیمت
تردمیل و دوچرخه ثابت وسایل هستند که با توجه به زندگی روزانه و کار نشسته ای که امروز برای همه ی ما اتفاق می افتد و همچنین آلودگی هوا ، فضای سبز محدود و همچنین وقت کم برای ورزش ، تردمیل در انواع مختلف برای دویدن و ورزش بسیار عالی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.

ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!

چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.

دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید

  



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 بهترين جنس لباس ورزشي كدامند.
از انجا كه امكان تعريق در ورزش بسيار زياد است .بايد لباسي مناسب براي ورزش انتخاب كنيم .
لباس هاي تمام نخ يا نخ پنبه، بهترين جنس براي لباس هاي ورزشي هستند. لباس هاي نخي يا پنبه اي، عرق را به سادگي به خود جذب مي كنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحيه زير بغل و كشاله ران مي گيرند.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.
موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد شدن موبایل تا به امروز ارائه شده است. در ادامه با کوک موبایل بیشتر اشنا می شوید.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 یزه‌های مختلفی می‌تواند گردشگران را برای دیدن یك منطقه ترغیب كند. آثار تاریخی؛ جاذبه‌های طبیعی یا ویژگی‌های انسانی یك منطقه، یا حتی نوع ساختار تكنولوژیك و وجود امكانات رفاهی می‌تواند انگیزه‌ای قوی برای سفر گردشگران باشد. در این میان دیدن مواردی عجیب و كمی خارج از عرف زندگی روزمره نیز جاذبه‌ای است كه با اضافه شدن به هر یك از موارد بالا می‌تواند ظرفیت گردشگری آن منطقه را افزایش دهد.

 
در كل فلسفه ماهیت وجودی موزه‌ها مبتنی بر مواردی از قبیل حفظ و نگهداری شایسته از اشیای موجود در آن و همچنین ارائه مجموعه‌ای دیدنی و جذاب به گردشگران و بازدیدكنندگان در كنار ارائه اطلاعات كافی و علمی به آنهاست. موزه می‌تواند در بردارنده آثار تاریخی، طبیعی، حیات وحش، انسان‌شناسی یا علم و تكنولوژی باشد. موزه‌ها همواره یكی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگران در سفر به مناطق مختلف محسوب می‌شود. در این ایمیل پرشین استار به معرفی 10 موزه برتر دنیا به انتخاب پایگاه اینترنتی Ask Men Become A Better Man می‌پردازیم که امیدواریم بپسندید.


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 صنايع دستي

صفحه اصلی
خبر و گزارش
گفتگو
مقاله و یادداشت
آثار
معرفی
آرشیو
مطالب مرتبط
 خاتم خاتم
 کلیاتی درباره ی صنایع دستی و وضعیت کنونی آن کلیاتی درباره ی صنایع دستی و وضعیت کنونی آن
 گرایش های صنایع دستی به تفکیک استان ها در ایران گرایش های صنایع دستی به تفکیک استان ها در ایران
 هنر قلمزنی هنر قلمزنی
 مینا چیست؟ مینا چیست؟
صنایع دستی و فهرست گرایش های آن در ایران
1389 .15 شهریور


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  
 

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

يکي از سنتهاي ايران باستان، صنايع دستي است که در فرهنگ ملت حفظ شده و از نسلي به نسل بعدي منتقل مي شود. امروزه محصولات دست ساز به شدت در خارج از ايران به عنوان هنر منحصر به فرد شناخته مي شود. انواع محبوب صنايع دستي ايران شاهکارهاي واقعي هستند و هر يک از آنها تاريخ خود را دارد.

 

صنايع دستي در ايران: قلم زني

galyamzani

 

مهر و موم بر روي فلز در ايران باستان بيش از 4000 سال پيش ايجاد شده است. براي قلم زني ، اساتيد در اصل از مس استفاده مي کردند، اما در حال حاضر از مواد گرانقيمت مانند طلا و نقره استفاده مي شود. نقاشي ها بسيار منحصر به فرد و پيچيده هستند که در حقيقت قيمت محصول به واسطه کار خود به جاي مواد گرانشي تشکيل شده است. کارشناسي ارشد از الگوهاي سنتي، پرندگان، حيوانات، طبيعت، حوادث تاريخي، طرح هاي آثار معروف و تم هاي ديگر براي دکوراسيون استفاده مي کند. هر دو طراحي خود و انگيزه به تخيل و مهارت استاد بستگي دارد.

 

فرايند رسم يک تصوير بسيار پيچيده است و با پوشش يک سطح فلز با محلول رزين و گچ آغاز مي شود. با استفاده از يک ابزار خاص، کارشناسي ارشد الگوي را اجرا مي کند، پس از آن راه حل پيش از کاربرد، از بين مي رود، سطح با زغال سنگ و جلا مالش مي شود. پس از پرداخت، تصوير درخشان است.

 

صنايع دستي در ايران: گليم تکه دوزي 

git-011--2.jpg

گليم هاي عشايري و دستبافت که در سايز ها و طرح هاي مختلف بصورت بافت داري توليد شده اند ، به کارگاه قاليشويي براي ضدعفوني و تثبيت رنگ ارسال شده و پس از شستشو به کارگاه تکه دوزي منتقل مي شوند . در کارگاه گليم ها در سايز ها و ابعاد کوچکتر با الگوي مشخص برش خورده و لبه دوزي مي شوند ، و در انتها بعد از کنار هم قرار دادن تکه هاي کوچکتر ; گليم در ابعاد و طرح هاي دلخواه دوخته شده و توسط پارچه لايي چسبي اطو مي شود و مجددا لبه دوزي و آماده مصرف مي گردد .

 

 

صنايع دستي در ايران فيروزه کوبي

 

firuzekub

 

فيروزه کوبي يک نوع نسبتا جديد از صنايع دستي است، اما با يک داستان ديگر مرتبط است. کلمه "فيروز" به معني سنگ خوشبختي است و به عنوان "فيروزه اي" ترجمه مي شود. ايران مقام بهترين فيروزه ي محسوب مي شود. با توجه به افسانه ها، فيروزه استخوان کساني است که از عشق مي ميرند. سنگ خود را به عنوان يک نماد عشق و اشتياق احترام مي گذارد. سنگ در ايران گران تر از ساير کشورها است، اما فيروزه ي ايران با کيفيت عالي است.

 

فيروزه کوبي به مدت صد سال موفق به تبديل شدن به محبوب ترين صنايع دستي و کارت کسب و کار کشور است. بهترين اساتيد، آيتم هاي منحصر به فرد را با اصطلاح کوب در اصفهان ايجاد مي کنند. در بازار اصفهان، شما مي توانيد زيباترين اقلام مانند گلدان، صفحات، سيني و طلا و جواهرات فيروزه اي را پيدا کنيد. به عنوان يک ماده مس، نقره، برنز، نيکل و کاپوچينک براي تکامل فيروزه و زيبايي بخضيدن به اقلام فيروزه استفاده مي شود.

 

صنايع دستي در ايران: ميناکاري

 

minakari

 

ميناکاري يکي از قديمي ترين هنرهاي کاربردي مينا رنگي بر روي يک محصول فلزي است. سنت ميناکاري بخشي از فرهنگ ايران باستاني بيش از 5000 سال پيش بود و تا به امروز با لوکس آن آشناست. شما مي توانيد در مورد تاريخ ميناکاري و روند استفاده از مينا بيشتر بدانيد.

 

صنايع دستي در ايران: خاتم کاري

 

khatam

 

طرح هاي روي چوب به عنوان خاتم کاري قديمي و منحصر به فرد است. خاتم در عصر صفوي محبوبيت خود را به دست آورد و تا به امروز ايران به عنوان يکي از بهترين توليد کنندگان در خاتم کاري محسوب مي شود. در ساير کشورهاي شرقي، مراکز توليد چوب موزاييک نيز يافت مي شوند.

 

خاتم کاري براي تزئين قطعات داخلي چوبي مانند پنجره ها، درها، ميزها و صندلي ها، گلدان ها، قاب عکس ها و ساير قطعات داخلي استفاده مي شود.

منبع : نيکان تجارت هاشمي 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه صنعت کانکس و خانه هاي پيش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفايي است . اين صنعت در کشور ايران از دهه ي 40 شمسي با ورود کيوسک هاي مطبوعاتي به مردم ايران معرفي شده و در آن زمان اين سازه ها را بطور کامل فلزي ساخته و مانند يک قوطي بزرگ فلزي طراحي و توليد مي کردند و از هيچ گونه امکانات رفاهي در ساخت آن ها بهره برده نمي شد .
سال ها طول کشيد اين سازه ها دچار تحول و رشد شدند و اين اتفاق از اواخر دهه ي 60 در اين سازه ها شروع شد و به عايق هاي حرارتي در بدنه ي آن ها توجه شده و از عايق حرارتي پلاستوفوم بهره برده شد . ولي کم کم از دهه ي 70 امکانات رفاهي را در اين سازه ها اجرا نمودند و از اين بابت هيچگونه مشکلي وجود ندارد .
کانکس ها داراي انواع مختلفي مي باشند ولي در مجموع آن ها را مي توانيم به چهار گروه مسکوني ، اداري ، فروشگاهي ، صنعتي و کشاورزي تقسيم بندي نمائيم .
بيشترين حجم از توليد کانکس مربوط به سازه هاي مسکوني مي باشد که طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده است و بيشترين حجم از توليد مربوط به اين سازه ها است و ناگفته نماند سازه هاي اسکان کارگري کارگاهي را نيز جز همين دسته به حساب مي آورند که بيشترين حجم از توليد سازه هاي مسکوني به توليد سازه هاي کارگري  کارگاهي اختصاص دارد .
کانکس هاي مسکوني از لحاظ هزينه ساخت با يکديگر متفاوت هستند و اين سازه ها را مي توانيم با ابعاد کوچک و يا ابعاد بزرگ طراحي و توليد نمائيم .
کانکس هاي مسکوني در سه تيپ ممتاز ، درجه يک و معمولي توليد شده و به بازار مصرف عرضه مي شوند .
سازه هاي معمولي که به کانکس هاي ارزان قيمت معروف هستند بيشترين توليد را به خود اختصاص مي دهند و کانکس هاي کارگري جزئي از اين سازه ها محسوب خواهند شد .
کانکس هاي درجه يک داراي دو گروه عمده ي کانکس هاي شيک و کانکس هاي لوکس مي باشند . اين سازه ها بيشتر براي کانکس هاي مسکوني و کانکس ويلايي توليد مي شوند .
کانکس هاي تيپ ممتاز که سازه هاي لاکچري نيز دراين تيپ قرار مي گيرند از هزينه بالاي توليد برخوردارند و مقدار توليد آن به خاطر هزينه بالا بسيار کم است و فقط سازه هاي ويلايي مسکوني را با اين سازه ها توليد مي کنند .
از لحاظ امکانات رفاهي سازه هاي معمولي را بدون امکانات رفاهي توليد مي کنند . ولي کانکس هاي درجه يک و کانکس هاي ممتاز را با امکانات رفاهي بالا و متناسب با نياز مشتري طراحي و توليد خواهند شد .
کانکس اداري براي امور اداري و دفتري بيشترين کاربرد را داشته و از آن ها مي توانيم در بسياري از اين کاربري ها براساس نياز مشتري بهره ببريم و بهتر است براي رفاه بيشتر پرسنل اداري و ارباب رجوع آن ها را بصورت دو تکه طراحي و توليد نمائيم و در ساخت آن ها به امکانات رفاهي مناسب انديشيده شود تا بهترين آسايش و رفاه را براي اين سازه ها تامين نمائيم .
کانکس فروشگاهي نيز جزئي از سازه هايي است که توانسته است در اين چند سال اخير مشتريان زيادي را به خود جذب نمايد . اين سازه ها را بايد متناسب با شرايط يک فروشگاه واقعي طراحي و توليد کرد و نبايد هيچگونه تفاوتي را از لحاظ کاربري مشتري در آن حس نمايد اين سازه ها مانند فروشگاههاي واقعي داراي ويترين بوده و از کرکره ي برقي در آن ها استفاده مي شود و تمامي امکانات يک فروشگاه واقعي در آن لحاظ شده است .
کانکس صنعتي داراي تنوع بسيار زيادي است اين کانکس ها را براي مشاغل مختلف طراحي و توليد مي کنند . برخي از اين سازه ها در تعداد خيلي بالا و بصورت انبوه توليد مي شوند و از ميان آن ها شاخص ترين را مي توانيم کانکس بي تي اس مخابراتي و يا کانکس پست برق معرفي نمائيم ولي توليد کانکس هاي صنعتي محدود به اين دو نيست و داراي گستردگي بسيار زيادي است و معمولاً توليد آن ها براساس طراحي از قبل توسط شرکت ارائه دهندگان خدمات انجام مي شود . و توليد کنندگان کانکس فقط آن ها را براساس نقشه دريافتي مي سازند .
کانکس کشاورزي چند سالي است که وارد عرصه شده است و در اين چند سال رشد و گسترش فراواني داشته و توانسته است موفقيت هايي بدست آورد و شاخص ترين آن ها را مي توانيم کشت هيدروپونيک معرفي کنيم . اين علم مختص کشورهاي پيشرفته بود ولي چند سالي است وارد کشور شده و توانسته است رشد فراواني نمايد و براحتي مي توانيم در سازه اي به مساحت 36 متر مربع به اندازه ي يک زمين کشاورزي به مساحت حداقل يک هکتار محصولات کشاورزي با راندمان توليد بالا دست بيابيم البته کانکس هاي کشاورزي فقط مربوط به کشت هيدروپونيک نبوده و مي توانيم به کانکس پرورش طيور ، کانکس طيور تخم گذار ، کانکس کشت علوفه ، کانکس کشت نشا و . . .  اشاره نمائيم .
امکانات رفاهي جزئي جدا نشدني تمامي سازه هاي پيش ساخته مي باشد و تمام اين سازه ها را مي توانيم با امکانات رفاهي مناسب طراحي و توليد کنيم ولي برخي از اين سازه ها از امکانات رفاهي کمتري بهره برده ولي برخي ديگر داراي امکانات رفاهي بيشتري هستند . بعضي از اين امکانات رفاهي مورد استفاده کاملاً اختصاصي بوده و براي برخي از اين سازه ها قابل اجراست ولي برخي کاملاَ عمومي است و در بيشتر اين سازه ها قابل اجرا مي باشد . از امکانات رفاهي عمومي مي توانيم به کف سراميک ، سيستم سرمايش و گرمايش را معرفي نمائيم ولي برخي از اين امکانات رفاهي اختصاص مربوط به يک يا چند سازه ي اختصاصي است از اين امکانات رفاهي مي توانيم به اجراي سرويس بهداشتي و حمام و آشپزخانه اشاره نمائيم .
اجراي تمامي امکانات رفاهي بايد با بهترين کيفيت و مناسب ترين قيمت صورت پذيرد تا اين امکانات رفاهي با بالاترين طول عمر مفيد و مناسب ترين قيمت در اختيار افراد باشد .
يکي از شناخته شده ترين شرکت هاي توليد کانکس در ايران گروه صنعتي معين کانتين است . اين شرکت صنعتي که توانايي بالايي در طراحي و توليد کانکس دارد توانسته است با توجه به سال ها تجربه در رابطه با ساخت کانکس سازه هايي را با بهترين کيفيت و مناسب ترين قيمت طراحي کرده و به خريداران عرضه نمايد . تمامي سازه هاي توليد شده در اين شرکت صنعتي از بالاترين کيفيت فني برخوردار هستند .
گروه صنعتي معين کانتين نقش زيادي در توسعه ي اين صنعت در سطح کشور دارد . از اين رو طراحي هاي سازه هاي فلزي اين شرکت مبتني بر گسترش اين صنعت به اقصي نقاط ايران مي باشد . و سازه هاي توليد شده کاربردي بوده و طراحي آن مختص به يک منطقه ي خاص نيست .
خريد کانکس نياز به ارزيابي شخص داشته تا بتوانيد با کمترين هزينه و پائين ترين قيمت کانکس مورد نظر خود را خريداري نمائيد ولي اين خريد ارزان نبايد منجر به خريد اجناس بي کيفيت شود .
از مهمترين توليدات اين شرکت صنعتي ساخت کانکس ويلايي مي باشد . اين سازه ها را براي اسکان و اقامت افراد طراحي و توليد مي کنند و لازم است از تمامي امکانات رفاهي براساس ابعاد و نياز مشتري استفاده شود .
از ديگر خدمات ارائه شده در اين شرکت فروش کانکس دست دوم مي باشد . اين خدمات براي کساني مفيد است که به هر دليلي نياز به خريد کانکس دست دوم دارند . و مي توانند با خريد اين سازه ها در هزينه ي خود صرفه جويي مناسبي داشته باشند .
امروزه يکي از بهترين شيوه هاي تامين خدمات بهداشتي در پروژه هاي ساختمان سازي استفاده از کانکس هاي سرويس بهداشتي و حمام مي باشد . با اين سازه ها مي توانيد امکانات رفاهي که در اختيار همکاران خود قرار مي دهيد را افزايش داده و از اين لحاظ خدامات مناسبي را ارائه دهيد .
شما عزيزان در صورت نياز به خريد انواع کانکس و يا کسب اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت کانکس مي توانيد با گروه مشاوران معين کانتين با شماره 09121434310 ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره اي همکاران ما بهره مند شويد .
منبع :   گروه صنعتي معين کانتين

 

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()